2010'un en değerli global markaları hangileri?

Murat Yaman | 00:12 |

global brands 2010

2010'un en değerli global markaları hangileri? sorusunun cevabını bu bağlantıdaki araştırmada görebilirsiniz.

Yazı biraz uzun ancak, 2009 ve 2010'un müşteriler ve firmalar açısından nasıl geçtiğini çok güzel ve anlaşılabilir bir şekilde anlamamızı sağlıyor.

Araştırmadan ilginizi çekebilecek bir alıntı:

"2010 yılında değerini en fazla arttıran marka olan Apple, marka sadakatinin ve bir markanın tüketicilerini satın almaya yöneltme gücünün güzel bir örneği oldu. Örneğin tüketiciler, iPhone 4'ün anten sorunlarıyla ilgili çıkan haberlere hiç itibar etmediler. Öyle ki ürün daha ilk çıktığı gün 1,5 milyon adet sattı. iPad'le ilgili başlangıçtaki negatif yorumlar, ürünü satın almak isteyenlerin dükkanların önünde uzun kuyruklar oluşturmasını engellemedi. Apple, markasına yaptığı uzun dönemli yatırımlar ve inşa etmiş olduğu marka sadakati sayesinde itibarının zarar görmesini önleyebildi."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorum yazarken aşağıdaki noktaları göz önünde bulundurun.

1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusunda özen gösteriniz ve argo kelimelerden uzak durunuz.
3- Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız.