2013 için blogumda yaptığım değişiklikler

Murat Yaman | 17:33 |

2013 için blogumda yaptığım değişiklikler

Merhaba,

Bu mesaj için iki hafta kadar geç kalmış olsam da, öncelikle tüm okuyucularımın yeni yılını tebrik etmek istiyorum. İnşallah 2013 hepimiz için; sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir yıl olur.

2010 yılında yazmaya başladığım blogumda, üç yılda toplam 34 yazı yayınlamışım. Bu da ortalama olarak ayda bir yazıya karşılık geliyor. Benim gibi okumayı ve yazmayı çok seven biri için oldukça kötü bir istatistik. Sanırım paylaşımlarımın bu kadar az olmasının nedenlerinden biri ve belki de en önemlisi, bir kaç farklı blogda yazıyor olmam.

Bu nedenle, 2013 yılı için aldığım ilk kararlardan biri; elektronik tasarım konularında paylaşımlarda bulunduğum izmirarge.com, sinema ve kitaplar konularında paylaşımlarda bulunduğum my-kitap.blogspot.com ve my-sinema.blogspot.com ve son olarak kişisel blogum olan murat-yaman.com'u tek bir adreste yani burada buluşturmaya karar vermek oldu.

Birbirlerinden oldukça farklı bu kadar konuyu ve daha fazlasını ben aynı bedende yaşıyor, görüyor, uyguluyor ve üretiyorum. Hepsi aynı beynin, bedenin ve ruhun ürünü. O zaman beni ifade etmesi gereken blogum da tüm bunların bir birleşimi olmalı. Bu konuda mutlaka tersi yönde söyleyecek sözü olanlar ve haklı nedenleri de vardır. Lakin...

İkinci olarak, blog temamı değiştirmeye karar verdim. Boş bir taslakla başladım işe. Yerleşime karar verdikten sonra özellikle Blog Hocam, BWIDGETS ve Helper Blogger sitelerinde yayınlanan bazı eklentileri bloguma ekledim. İşin en zor kısmı renklere karar vermek oldu. Benim gibi renk skalası siyah, beyaz, kırmızı, mavi ve yeşilden oluşan biri için bu aşama oldukça zorlu geçti. Daha çok içeriği ön plana çıkaran bir tema hazırlamaya gayret ettim. Umarım sizinde hoşunuza gider.

Temamı hazırlarken kullandığım eklentileri, eğer sizin de hoşunuza gidecek olursa kullanabilmeniz ve tekrar kullanmam gerektiğinde kolayca bulabilmem açısından gelecek yazılarda paylaşmayı düşünüyorum.

Son olarak, genelde elektronik ama detayda elektronik devre tasarımı konusundaki paylaşımlarımı oldukça sık göreceksiniz. Diğer konularda olduğu gibi bu konuda da her türlü soru, destek ve katkılarınıza açığım.

Her türlü isteğimize kavuştuğumuz, blogum açısından etkileşimli ve daha sık görüştüğümüz bir yıl olması dileğiyle, hoşçakalın, bizimle kalın... :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorum yazarken aşağıdaki noktaları göz önünde bulundurun.

1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusunda özen gösteriniz ve argo kelimelerden uzak durunuz.
3- Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız.