Böyle bir yazarlığı kabul etmiyorum!

Murat Yaman | 23:42 | |

James Patterson

Hürriyet gazetesinde okuduğum bir haber beni çok kötü etkiledi, sizlerle paylaşmak istedim.

Habere göre; son dönemlerin en çok okunan yazarlarından ve Stephen King'i tahtından ettiği söylenen James Patterson hiç bir kitabını kendisi yazmamış, aksine kitaplarını 5-7 kişiden oluşan bir yazarlar topluluğu yazmış.

Bazı yerli ve yabancı yazarların meşhur olmadan önce bir iki kitabına zor rastlarken meşhur olduktan sonra nasıl olupta yılda birkaç kez kitap yayınladıklarını bir türlü anlayamazdım. Şimdi bunu anlayabiliyorum.

Sizce bu etik bir durum mu?

Ben kesinlikle öyle olmadığını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Lütfen yorum yazarken aşağıdaki noktaları göz önünde bulundurun.

1- Yaptığınız yorumun, yazıyla alakalı olmasına özen gösteriniz.
2- Yazım ve dilbilgisi konusunda özen gösteriniz ve argo kelimelerden uzak durunuz.
3- Reklam amaçlı yorumlarda bulunmayınız.